Top Ad unit 728 × 90



Android Telefon ve Tableti En Kolay Yoldan Rootlama



Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Android telefonunuza veya tabletinize en kolay şekilde bilgisayarsız root atmayı göstereceğim.

Bu işlemi KingRoot adlı uygulama ile yapacağım bu uygulama telefonunuza çok kolay bir şekilde Root atmanızı sağlıyor.

Öncelikle şunu belirtmeliyim root işlemi sonrasında oluşabilecek hiç bir sıkıntıdan sorumlu değilim. Ayrıca bu işlemi hiç bilmeyenlerin yapması tehlikeli ve telefonunuza zarar verebilirsiniz.

Root işlemini yaptıktan sonra cihazınız garanti kapsamı dışına çıkar. Eğer stock rom yani orjinal sistemi tekrar telefona kurabilirseniz telefonunuz tekrar garanti kapsamına girer.

Root işlemi ile Android'te normalde yapılamayan bir çok şeyi yapabilir, kilidi aşabilirsiniz.

Cihazınıza Root atmak için aşağıdaki linkten KingRoot'un orjinal sitesine girin ve Download for Android butonuna tıklayın.

Ayrıca Download for Windows butonuna tıklayarak inen program ile bilgisayardan da telefonunuza root atabilirsiniz.

KingRoot bir çok telefon ile uyumludur. Uyumlu olmayan telefonlara farklı yöntemlerle root atabilirsiniz.

Android Telefon ve Tableti En Kolay Yoldan Rootlama Reviewed by Ümit Bilgin on 10.3.16 Rating: 5

3 yorum:

  1. Hocam yurtdışından doogee x5 max telefon aldım ımeı mtk enginer üzerinden atılmıyor bütün yolları denememize rağmen telefon rootlanmıyor üzerinde mtk6580 işlemci ve android 6.0 var yardımcı olur musunuz lütfen

    YanıtlaSil
  2. Ben mobil kullanıyorum ancak bu tür scriptleri kullanamıyorum ya filezilla istiyo ya başka bişey kod yazmayı biliyorum hatta web site oluşturucu android uygulamam da var ancak bunları kullanamıyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  3. Otomatik cevaplayıcı ( eposta veya sms yoluyla ) , site içi arama , üyelik sistemi ( bunlar için bir şeyler yazarmısın kardeşim

    YanıtlaSil

Ümit Bilgin Tüm Hakları Saklıdır © 2015
İletişim : Ümit Bilgin

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.