Top Ad unit 728 × 90



General Mobile E-Tab 5'e ROOT Atma Yeni Yöntem



Merhaba arkadaşlar bugün sizlere devletin dağıttığı tabletlere root atmayı göstereceğim. Öncelikle root nedir ondan bahsedelim. Root telefondaki bütün yetkileri açma işlemine denir. Örnek olarak normalde system klasöründe işlem yapamıyoruz ama root ile yapabiliriz. Peki tabletlere neden root atmalıyız ? Eğer tüm engelleri kaldırmak google play'ı vs yüklemek istiyorsanız root atmak zorundasınız.

Peki root dışında başka bir yöntem yokmu ? Evet var ancak bu işlem ilerde farkedilip meb tarafından düzeltilebilir. Ama root'ta öyle birşey yok tüm eba uygulamaları silindiği için risk yok.

Son bir bilgi daha bugünlerde diğer root yöntemleriyle root atınca bir bilgi mesajı geliyor. Rootlu tabletlere el konucaktır vs. Bu yöntemde ben o mesaja henüz rastlamadım.

Şimdi hemen başlayalım.

Videolu Anlatım



Root Nasıl Atılır ?

- İlk önce buraya tıklayarak gerekli dosyalarımızı indiriyoruz.
- İndirdikten sonra içindeki herşeyi masaüstüne çıkartıyoruz.
- Ardından drivers klasörü içindeki driver'ı kuruyoruz.
- Eğer bilgisayarınız 64 bit ise, "Sürücü İmza Zorlaması"'nı devre dışı bırakmak zorundasınız. İnternette bununla ilgili makaleler ve videolar var.
- Bu işlemlerden sonra masaüstü'ndeki Root Araçları klasöründeki Flash Tool içindeki flash_tool.exe adlı dosyayı açıyoruz.
- Açıldıktan sonra  "Download Agent" butonuna tıklıyoruz ve oradan "MTK_AllInOne_DA.bin" dosyasını seçiyoruz.
- Ondan sonra "Scatter Loading" butonuna tıklıyoruz ve "MT6592_Android_scatter.txt" adlı dosyayı seçiyoruz.
- Bu iki dosyada Flash Tool klasöründe.
- Seçtikten sonra alttaki bölümden hepsinin tikini kaldırıyoruz ve Recovery'ye tik koyuyoruz.
- Recovery'nin yanındaki boş bölüme tıklıyoruz ve Root Araçları klasörü içindeki Recovery klasöründeki recovery.img adlı dosyamızı seçiyoruz.
- Programda sağ üstteki Options'daki "CheckSWVer" deki tik işaretini kaldırıyoruz.
- Download butonuna basıyoruz.
- Tabletimizi tamamen kapatıp usb ile bilgisayara bağlıyoruz ve 3 5 saniye içinde bir tik işareti gelcek.
- Geldikten sonra tabletimize geçip Ses Açma + Güç tuşuna General Mobile yazısı gelene kadar basılı tutuyoruz.
- Biraz bekliyoruz ve bir bölüm geliyor.
- Bu kısımdan "Advanced"'a tıklıyoruz.
- Açılan yerden ADB Sideload'a basıyoruz ve açılan bölümde alttaki şeyi kaydırıyoruz.
- Kaydırdıktan sonra tabletimizi bilgisayara bağlıyoruz.
- Bilgisayar'a bağlayınca tabletimizi algılayacaktır.
- Buraya tıklayarak yedeğimizi indiriyoruz ve Masaüstüne çıkarıyoruz.
- Masaüstündeki TWRP adlı klasörü direk kopyalayarak tabletimizin içine atıyoruz.
- Atma işlemi bittikten sonra. Cancel'e basıyoruz.
- Açılan bölümde sağ üstte ana menüye dönme butonu var ona basıyoruz.
- Restore'ye tıklıyoruz ve en üstteki "2015-10-12--14-56-41 ETAB5-01.03.07S.I" adlı klasöre tıklıyoruz.
- Tabletimize yedek yükleniyor. Yükleme işlemi bittikten sonra ana menüye dönüyoruz.
- Wipe seçeneğine tıklayıp alttaki butonu kaydırıyoruz bu işlemde bittikten sonra ana menüye dönüyoruz.
- Reboot seçeneğine tıklayıp açılan yerdeki System'e tıklıyoruz ve tabletin açılmasını bekliyoruz.
- Tablet açılınca siyah ekran olcak sadece üstteki kaydırma yeri olcak.
- Böyle olunca üstteki yeri kaydırıp ayarlar'a giriyoruz.
- Uygulamalar'a girip tüm uygulamalara giriyoruz.
- Orda bekliyoruz ve tabletimizi bilgisayarımıza bağlıyoruz.
- Root Araçları / Tablete Atılacaklar içindeki Nova Launcher.apk'yı direk tabletimize atıyoruz.
- Sonra kabloyu çıkartıyoruz ve ayarlardan Uygulamalar / Tüm Uygulamalar'a girmiştik burdan Dosya Yöneticisine tıklıyoruz.
- Açılan yeri aşağı kaydırın Başlat butonu var ona basıyoruz ve Nova Launcher.apk'yı kuruyoruz bundan sonra tüm işlemler bitmiş oluyor hayırlı olsun.

NOT : Yaparken oluşacak sorunlardan sitemiz sorumlu değildir.

İndirme Linkleri
Root Araçları İndir - TWRP Yedek İndir

Arkadaşlar yazıda ve video'da çok emek var lütfen emeğe saygı.

Sorununuzu yorumda bildirin size yardımcı olurum.
General Mobile E-Tab 5'e ROOT Atma Yeni Yöntem Reviewed by Ümit Bilgin on 27.11.15 Rating: 5

159 yorum:

  1. ümit faceden beni eklesene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİM BİLGİSAYAR YÜKLENMİYOR. SEN KABLOYU BAĞLADIĞIN GİBİ YÜKLENDİ İDYOR BENİM Kİ ÖYLE KALIYOR HATTA TABLET ŞARZ ALMAYA BAŞLIYOR

      Sil
    2. yaa bnim tablet dondu ne yapacam

      Sil
    3. üstad kolay gelsin iyi calısmalar anlatım cok güzel sayende onlarca tablete root attım ilk defa karşılaştığım bir sorun var e tab 5 e root attım alt kısayol tusları calısmıyor farklı anlatımlar vardı kalibrasyon ayarı ve qmenu.hw.mainkeys=0 yaz felan vs gibi ayarlar onları uyguladım olmadı çözümünüz varmı yardımcı olurmusunuz daha önce bu sorunla karsılasan varsa yardımcı olursa sevinirim

      Sil
  2. selamın aleyküm arkadaşım ses açma tuşu ile yapınca açılmıyor hiç 3 dk bekledm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flash tool bi hata verioyor 'the scatter file cannot found please make sure the file is exist'

      Sil
    2. Tamam'a basıp scatter dosyasını seçceksin video'da yaptım.

      Sil
    3. Aleykumselam beyler bendede ayni sorun var nasil yapicam yardim edermisiniz usb ile bagliyken ses acma ve guc tusuna basiyorum acilmiyor

      Sil
  3. e tab 5 rootlarken açılış tamamlanıyorda kaldı 10-15 dakikadır durum böyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses Açma + Ses Azaltma + Güç tuşuna 1 dakka basılı tut sonra ses azaltma dan kaldır elini sadece ses açma ve güç tuşunda kalsın açılan bölümden Wipe seçeneğine gel Alttaki şeyi kaydır. Sonra yeniden başlat tableti. Video'fa 6.10'dan sonrası.

      Sil
    2. Çok Teşekkürler çalışmakta TEK denemede yaptım :)şubat 22 çalışıyo hala :D

      Sil
  4. gerçekten çok teşekkür ederim başarıyla işlemi tamamladım.(ilk önce tablet kilitlendi uyarısı aldım :( ama sonradan twrp ye girip sıfırladım ve sistem yüklendi ) darısı yapamayanların başına.

    YanıtlaSil
  5. kardeş icinde twrp dosyası bulamadım yardım etsen ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrı link olarak verildi 2. seçeneği indir.

      Buyur ;

      https://drive.google.com/file/d/0BwwMJIyw64iWVG41OUphajZfRk0/view?usp=sharing

      Sil
    2. görev yöneticisi gözükmedi bende tekrar recoveryi açarken yanlışlıkla tableti açtım,fakat dokunmatıği algılamıyor kalemi de sadece hareket için kullanıyor kapatamıyorum tableti ne yapayım

      Sil
  6. Siyah ekran hatası aldıktan sonra kapatıp açtıgımda direkt normal ekran gelir saat falan şifre istiyor falan ama dokunmatik çalışmıyor kalemi ile bile şuan nabıcam tuşlarlada falan hiç bi şekilde kapanmıyo bunun çözümü nedir acil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses Açma + Ses Azaltma + Güç tuşuna ekran tamamen kapanana kadar basılı tut sonra Ses Açma + Güç tuşunda elin kalsın Logo gelince bırak Wipe' seçeneğine tıkla. Alttaki şeyi kaydır.

      Sil
  7. şarj ediyor bağlanmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses Açma + Ses Azaltma + Güç tuşuna ekran tamamen kapanana kadar basılı tut sonra Ses Açma + Güç tuşunda elin kalsın Logo gelince bırak Wipe' seçeneğine tıkla. Alttaki şeyi kaydır.

      Sil
    2. Olmuyo gene bi yazılar çıkıyo küçük küçük

      Sil
  8. mrb ben ibrahim dediklerini aynen yaptım kardeş download a bastım yüklenmiyo donup kalıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Driver kurun bilgisayarınız 64 bit ise Sürücü Hata Zorlamasını devre dışı bırakın.

      Sil
  9. Bende yaptım ama tik gelmiyo Download DA %100 yazıp kalıyo

    YanıtlaSil
  10. Bende yaptım ama tik gelmiyo Download DA %100 yazıp kalıyo

    YanıtlaSil
  11. kardeş windows 10 da oluyormu ben yapamadım

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. drivers dosyasından driver indir demişsiniz fakat drivers dosyası yok? bende de yüklenme olmuyor o yüzden indirecektim

    YanıtlaSil
  14. Bende tableti bağlayınca bisey cıkmiyor

    YanıtlaSil
  15. bende de oyle tablet şarj oluyo başka bişe gelmiyo

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar ben yaptım tabletiniz bilgisayara takınca sadece şarj oluyosa driveri kurun sürücü hata zorlamasını kaldırın baştan yapınn denedim oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. driver nerde bulamadım yardım edermisiniz

      Sil
  18. bu videoyu youtubeden izlerseniz yorumlarda daha ayrıntılı anlatılmış

    YanıtlaSil
  19. downlada basıyorum yüklenmiyor

    YanıtlaSil
  20. Restoring system %2 de kaldı ? şarjda azalıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  21. Kardeşım dosya yonetıcısı bulmak ıcın acıp kapadım.Dokunmatık kalem dahıl algılamıyor.açılış ekranında kaldı kapanmıyorda tablet

    YanıtlaSil
  22. tik işareti gelmiyor

    YanıtlaSil
  23. abi nova launcher attım ama açılmıyor

    YanıtlaSil
  24. Kardeşim eline koluna sağlık çok güzel anlatmışsın detaylı dikkatlice yapan her kişi bunu başarabilir tabi bende biraz zorlandım ama yaptım çok güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  25. windows 7 de oluyor mu

    YanıtlaSil
  26. Ben bu yontem sayesinde rootladim tskler

    YanıtlaSil
  27. Ümit kardeşim bende tableti rootladım ondan sonra tableti fabrika ayarlarına döndürdüm ama şimdi tableti açınca ekran algılamıyo

    YanıtlaSil
  28. tablette twrp dosyası kopyalamaya kadar geldim ama twrp dosaysı içinde seninki gibi twrp yazan bişey yok nova launcher apk yazıyor ???? onu kopyaladım ooldamı napcamm acill

    YanıtlaSil
  29. ya adnroid yeni surume geciriliyordedi tablet acildi saat gosteriyor amatablette işlem yapılmıyor acil yardım

    YanıtlaSil
  30. Umit bilgin abi Allah razi olsun senden bende rotladim basariyla

    YanıtlaSil
  31. Abi bi konuda yardim lazim okulun internetini unutmuyor ve baglanmiyorda cozumu varmi cevaplarsaan sevinirim

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş sen yapabildin mi tabletini donmasını çözdün mü

      Sil
  33. mtp sürücüsü olarak aygıt yüklenmior ki yedeği tablete atıp işi bitireyim yardım lütfen

    YanıtlaSil
  34. kardeş benim tablet dondu yakilitli ekran var desen kilidi açılmıyor acil yardım ...

    YanıtlaSil
  35. ADB Sideload 'da kadar geldim. bilgisayar tableti görüyor ama bişey yok. tablete dosya yükleyemiyorum. Tablet sürücüler kısmında çıkmıyor, sadece aygıtlar ve yazıcılar kısmında çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunu buldum hocam, benim bilgisayar 64bit 32 bit bilgisayarda denedim. oldu. Sonunda Rootladım.
      çok teşekkür ederim.

      Sil
  36. Allah Zekanı Arttırsın Birader,
    Sonunda Rootladım,
    bir sorum olacak,
    şimdi cwm yüklendikten sonra file explorer ile android datadaydı galiba cihaz yöneticisi bulup silsek cihazdaki engel kalkmaz mı?, hani root' a gerek kalmazdı, en azından bir recovery yaptığımızda eski halini alırdı en azından,

    YanıtlaSil
  37. Yazılım yükleme işlemi için windows7 kullanın arkadaşlar. Windows8 ve windows10 ile sorun yaşanıyor.

    YanıtlaSil
  38. umıt ben flash toll u yaptım yanı dowload dedımusb yı taktım ok ısaretı geldı ama tablet acılmıyor

    YanıtlaSil
  39. umıt ben flash toll u yaptım yanı dowload dedımusb yı taktım ok ısaretı geldı ama tablet acılmıyor

    YanıtlaSil
  40. yeni sürüme geçiriliyor dedi öyle kaldı yardım ümit

    YanıtlaSil
  41. android yeni sürüme geçiliyorda kaldı açılış tamamlanıyor dedi bekliyor öylece yardım please

    YanıtlaSil
  42. arkadaşıma tableti rootlaması için verdim getirdi açılmıyor dedi tableti bozmuş hiçbir şekilde açılmıyor reset atılmıyor sadece şarja tapki veriyor lütfen yardım edinn (e tab 5)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatma tuşu ile ses açma tuşuna bas ya da tabletin altında bir delik olacak oraya iğne sok defalrca denedim oldu

      Sil
    2. Kardeş naptın sen o mikrofon deliği :D

      Sil
    3. peki reset deliği nerede hocam

      Sil
  43. sorunlarım:
    1)tik işareti bilgisayarda mı tablette mi geliyor
    2)advanced bölümü bende gelmiyor reboot system now geliyor ne yapmalıyım acil

    YanıtlaSil
  44. peki şarz yüzde kaç olması gerek

    YanıtlaSil
  45. tablet sürekli başa dönüyo açılmıyo yardımmmmm

    YanıtlaSil
  46. TMRP yerine nova launcher koymuşsun ayıp değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetti artık mal arkadaşım orada koskocaman yazıyor TWRP'nin linki ayrı olarak verildi diye.

      Sil
  47. Merhaba tik işareti gelmiyor yardımcı olurmusunuz http://fb.com/rzgrkrkmz36 hesabınıza mesaj attım

    YanıtlaSil
  48. KARDEŞ ACİL YARDIM LAZIM YA TABLETİ ROOTLADIM AMA ŞİMDİ KAPANDI DEDİKLERİNİN AYNISINI YAPTIM TABLTE AÇILMIYOR AÇMA TUŞUNA BASIYORUM TABLET AÇILMIYOR SADECE ŞARZ OLUNCA İŞARET GÖZÜKÜYO OKADAR YARIN ARKADAŞA TABLETİ VERİCEM ACİL YARDIM EEDİN LÜTFENNN

    YanıtlaSil
  49. ümit kardeşim süpersin...gerçekten oldu..emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  50. ben tableti rootladım ardından dosya yönetici bulamadığım için dediğinizi yapmak için tableti kapattım sonra sürekli general mobile yazısı çıktı ve tablet tekrar açıldı ama bu sefer donmuş bir şekilde ses açma tuşuna basıyorum güç tuşuna basıyorum hiçbir şey olmuyor sadece şarja taktığımda ekran çıkıyor ne yapabilirim tuşlara bastığımda hiçbirşey olmuyor

    YanıtlaSil
  51. peki ben bunu nasıl unroot ederim?

    YanıtlaSil
  52. abi benim tabletim bilgisayarı görmüyor şarj oluyor sadece lütfen cevap verirmisin ?

    YanıtlaSil
  53. çok güzel bir anlatım olmuş eline ve emeğine sağlık. yazdıklarını harfiyen uyguladım ve sonuç başarılı. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  54. tableti bilgisayara bağlıyorum "download ok" diye bişey gelmiyor acil yardım

    YanıtlaSil
  55. kardeşim tableti bu şekilde rootladım 1 haftadır sıkıntısız kullanıyordum ancak şimdi tablette internet kopuyor wifi bağlı ancak sitelere girmiyo rootla alakalı bir durum mu bu yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  56. Kardes benim tablet dokunmatik çalışmaz oldu ayarlarına ekrana girdim kalibrasyonu ayarları olmadı napalım bir çözüm

    YanıtlaSil
  57. Kardes benim tablet dokunmatik çalışmaz oldu ayarlarına ekrana girdim kalibrasyonu ayarları olmadı napalım bir çözüm

    YanıtlaSil
  58. nova başlatılamadı diyor. neden acaba?

    YanıtlaSil
  59. dostum sana nasıl ulaşabilirim ? https://www.facebook.com/town5 hesabım sen bana ulaşabilir misin ?

    YanıtlaSil
  60. tabletim aktive edilmiyor root attıgımdada tık işareti gelmiyor

    YanıtlaSil
  61. twrp dosyası tablete atılamıyor

    YanıtlaSil
  62. birader herşeyh tamam dondu şuan sadece açık kullanmasın kaldı dondu ekran falan yanıt veriyo ama ne kapatıyor nede ekran kilidi açılıyor

    YanıtlaSil
  63. Çok güzel açıklanmış satır satır. Ve tek tek uygulayınca işlem gayet başarılı.
    Çok teşekkür ederim kardeşim elinize sağlık. Allah c.c. razı olsun sizden.

    YanıtlaSil
  64. ben flashtool ile recovery dosyasını attım ama adb sideload a girince bilgisayar görmüyor sinyal sesi veriyor ama dosyalarına erişemiyorum aygıt olarak gösteriyor verdiğiniz driver ı da kurdum ama yok. 2 sistemde denedim 1. si win 10 64 bit, diğeri win xp 32 bit windows desteklemeseydi flashtool ile recovery atamazdım

    YanıtlaSil
  65. Dediginiz programlari attim dosya yoneticisi yoktu siz yaptigniz gibi yaptim ama dokunmatik islemiyor

    YanıtlaSil
  66. uygulamaları yükledi kabul ediyorum dedim evete bastım dondu bende kapadım açılmadı sadece ekrann ışığı yanıyor başka bi işlem yapamıyorum

    YanıtlaSil
  67. Eyvallah çok işime yaradı.

    YanıtlaSil
  68. herseyi yaptım fakat Nova Launcher yükle dedgimde izin vermiyo ve şuan kitlendi resmen ne kapanıyo ne açılıyo ne yapmam gerekiyo???? aciilllll yardım edermiisiniiiz

    YanıtlaSil
  69. ÜMİT BİLGİN KARDEŞ ACİL YARDIMINA İHTİYACIM VAR TABLET GÖÇTÜ KAPANDI VE AÇILMIYO ŞİMDİ TABLETTE com.mediatek DİYE BİŞEY VARDI ONU BEN SİLME PROGRAMI İLE SİLMEYE ÇALIŞINCA TABLET KAPANDI AÇILMIYO ŞİMDİ ALLAH İÇİN Bİ YARDIM ETSEN RECOVERY MODA FALAN MI ALMAK GEREKİYO PC DEN DOSYA FALAN MI ATIYİM LÜTFEN YARDIM PLS

    YanıtlaSil
  70. ümit verdiğin dosyalar eksik tablete atılacaklar içersinde TWRP dosyası yok tabletin bütün sistemi çöktü

    YanıtlaSil
  71. aga herşeyi yaptım açılış tamamlnıyor ekranı geldi 10 saat oldu geçmiyor

    YanıtlaSil
  72. Download Agent diyince "MTK_AllInOne_DA.bin" dosyasına "fail load fail" şeklinde hata veriyor Nasıl çözülür?

    YanıtlaSil
  73. drıveri kuruyorum yinede tik geliyor şarz oluyor

    YanıtlaSil
  74. kardeşim çok teşekkür ederim çok güzel anlatmışsın ağzına ve emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  75. Twrp yedek dosyası inmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardimci olirsanız sevinirim dosya bozuk mu?

      Sil
  76. Kardeş Açılış tamamlanıyorda kaldı hiç bi tuş işlemiyo napmam lazım

    YanıtlaSil
  77. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  78. tablete rot attım tablet açılıyor ekran geliyor ama dokumatik işlemiyor bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  79. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  80. hacım yaparken kilt ekranında kaldı dokunmatik işlemiyo napcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de öyle yapacak bi şey yok mu bi de benimkinin şarji da az ne yapacagim

      Sil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. kardeş twrp klasörünü atamadım.sadece flash tool u tam yaptım.ayrıca o çıkan twrp arayüzünü biraz kurcaladım komple formatlandı.general mobile ekranından sonra reset atıyo kısır döngüye girdi.pc den erişip twrp yi atamıyorum.öylece kaldık bi el gözünü seveyim :/

    YanıtlaSil
  83. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  84. 64 bit pcde drıverı yükledim olmadı 32 bit pc bulamam TİK İŞARETİ GELMİYO YAPCAK BİŞEY VAR MI
    not :
    insta: https://www.instagram.com/mehmeet.sukruu/
    face https://www.facebook.com/profile.php?id=100014707260778

    YanıtlaSil
  85. restore kısmında dediğinizi yaptım ama 2% kaldı

    YanıtlaSil
  86. Kardeşim zip leri indirdim sorunlarım var.1zipleri klasöre açtığımda tablete atılacakların içinde TWRP YOK video var ama.2 herşeyi yapıyorum tablette biosuna giriyorum Advanced+ADD SILEDE YAPIP kabloyu takıyorum bilgisayar yapması gereken yüklemeyi YAPMIYOR ve aygıt yöneticisine bakıyorum galiba ABD interface yüklemeye çalışıyor bu dosyayı bulamadıgından ORADAN KALIYORUM ve root atamıyorum LÜTFEN YARDIM EDERMİİSİN

    YanıtlaSil
  87. Download agent'a bastım allinone a tikladım ama scatter loading de android scatter belgesine tiklayinca hata veriyor "Unable to launch Qt assistant" diyor ne yapmalıyım acaba?

    YanıtlaSil
  88. Root attığımda galerimdeki fotoğraflarım silinirmi??

    YanıtlaSil
  89. twrp dosyasını yapıştıramıyorum tablete kabul etmiyo yardım kardeşim7

    YanıtlaSil
  90. emeğine sağlık işe yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  91. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  92. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  93. ANNNNANN AMMINA KOYAM ORROSPU ÇUCUĞU

    YanıtlaSil
  94. 32 biti 64 bite nasıl yükseltebilirim yardım eder misin

    YanıtlaSil
  95. SANIRIM BİLGİSAYAR INIZDAN BAHSEDİYORSUNUZ .format cd veya usb işe işletim sistemini 32 veya 64 bit seçeneklerinden yapıyorsunuz not :rem 4 gb ve üzeri ise 64 bit kullanın

    YanıtlaSil
  96. ben root atmaya çalıştım tablet açılmadı ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  97. Stock rom YANİ ORİJİNAL YAZILIMINI KURUN //güç düğmesinden açamıyorsanız dikkatlice kredi kartı tarzı birşeyle ekrana zarar vermeden açıp batarya soketini çıkarıp tekrar takın güç demesi ile açılacaktır KESİNLİKLE STOCK ROM kurun ayrıca

    YanıtlaSil
  98. - Restore'ye tıklıyoruz ve en üstteki "2015-10-12--14-56-41 ETAB5-01.03.07S.I" adlı klasöre tıklıyoruz.
    bu basamağı yapamıyorum.tablette "2015-10-12--14-56-41 ETAB5-01.03.07S.I" görünmüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende de öyle çözümünü buldun mu ?

      Sil
  99. Batarya çıkarmada 30sn kadar güç düğmesine basılı tutun .olur inşallah olmaz ise batarya.gaziantep olsa idi adres yardımcı olurdum eliniz yatkın ise basit işler fakat bilginiz Yok ise teknik destek almanızı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  100. Selam dediğin şekilde rootladım teşekkürler. Fakat başka bir sorunum var. İnternette bazı şeylere hiç ulaşamıyorum mesela bazı YouTube kanallarının videoları ,telefonumda izlediğim videoyu bulamıyorum mutlaka VPN açmam gerekiyo. DNS ayarı da yapamıyorum. Nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca indirmeler de çok yavaş

      Sil
  101. Bu daha calisiyoe mu kaljti mi?

    YanıtlaSil
  102. Abi program inmiyor tablete linke tikladigimda hicbir inecek program yok bir suru klasor var ama inen bir sey yok

    YanıtlaSil
  103. root tespit edildi diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  104. Bu işlem yapılırsa eski dosyalar videolar vs. Kaybolurmu acaba ?

    YanıtlaSil
  105. ROOT TESPİT EDİLDİ YAZIYOR VE KAPANIYOR NE YAPALIM

    YanıtlaSil
  106. Restore'ye tıklıyoruz ve en üstteki "2015-10-12--14-56-41 ETAB5-01.03.07S.I" adlı klasöre tıklıyoruz.
    - Tabletimize yedek yükleniyor. ama bende o klasöe çıkmadı . Baştan beri tekrar tekrar yaptım gene gelmedi

    YanıtlaSil
  107. hereyi yaptım ama ekran kilidi açma yerine geldiğinde ne dokunmat,ik işliyo ne kalem ekran kilidini açıp ayarlar giremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kardeşim şu an benimde öyle oldu

      Sil
  108. Kardeş restoreden sonra yeniden başlatınca ekran gitti geri gelmedi arıca dikkat etmemişim : "2015-10-12--14-56-41 ETAB5-01.03.07S.I" adlı klasör çıkmamıştı bende

    YanıtlaSil
  109. İlk dosyayi indirdim ama acmiyor

    YanıtlaSil
  110. android yükseltiliyor yazısından sonra android yeni sürüme geçiriliyor açılış tamamlanıyor ekranında kaldı

    YanıtlaSil
  111. fabrika ayarlarına döndürdüm dokunmatik çalışmıyor kilit ekranında kaldı

    YanıtlaSil
  112. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  113. youtube kısıtlı mod kalıyor, çözüm var mı?

    YanıtlaSil
  114. ben root u çok önce attım sonra eski haline getireyim derken yanlış dosyaları sildim tablet açılmıyor ne yapmalıyım lütfen mesaj

    YanıtlaSil

Ümit Bilgin Tüm Hakları Saklıdır © 2015
İletişim : Ümit Bilgin

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.