Top Ad unit 728 × 90



PHP Ücretsiz Arama Motoru Scripti İndir



Merhaba arkadaşlar bu yazımda kendi kodladığım Arama Motoru scriptini tanıtacağım.

Scriptten adımı kaldıramazsınız kesinlikle yasaktır yasal işlem başlatırım.

Özellikleri

- Admin Paneli vardır.
- Admin Panelinden site ekleyebilirsiniz.
- Şık tasarım.
- Özel arama fonksiyonu

Kurulumu

- İndirdiğiniz RAR içindeki dosyaları masaüstüne atın.
- baglan.php'yi kendinize göre düzenleyin.
- arama.sql adlı dosyayı phpmyadmin'den veritabanın'a yükleyin.
- Dosyaları sitenize atın.

Scriptten adımı kaldıramazsınız kesinlikle yasaktır yasal işlem başlatırım.

 
PHP Ücretsiz Arama Motoru Scripti İndir Reviewed by Ümit Bilgin on 22.9.15 Rating: 5

22 yorum:

  1. bunu geliştirmenize yardımcı olabilrim bir kac algoritma eksigi var aramaları otomatik ceken ve kelime kelime google yandez bing ask gibi siteleri komple arar ve kendi içinde indexler itetişim kurmak ister iseniz mehmetsayrim@gmail.com adresim

    YanıtlaSil
  2. https://www.facebook.com/profile.php?id=100002507349709 facebook adresinden bana ulaşın parası ne kadarsa vericem çünkü ismi kaldırmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. lan terörist cold hackersmiş terörist şerefsiz.. @cyberbilisim.com

      Sil
  3. merhaba lütfen resimli anlatabilirmisiniz veyahut videolu

    YanıtlaSil
  4. Script kuruyorum çalışmıyor yardım proje kurcam bu scripte ulaşırmısın bana iletisim@aliakpinar.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim FaceBook'un varmı Varsa Bana Ulaşırsan Sevinirim Çok Acilde

    YanıtlaSil
  6. keşke index.php dosyasını şifrelemeseydiniz ayrıca türkçe dil desteği yok birde keşke adınızı kaldırma imkanımız olsaydı amaç denemeydi internette başka sağlam script yok nasıl yapıldığını öyrenecektik en azından

    YanıtlaSil
  7. sana bi tavsiye veriyim bence arama motorundaki ismini oradan kaldırmaya izin ver lakin kimse bu scripti kulllanmaz emeklerine yazık olur burada da boşa paylaşmış olursun umarım dikkate alırsın

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. biri bunun aynısını adsıs paylaşıyor

    YanıtlaSil
  10. merhaba benimle iletişime geçebilir misin?

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba iletişim bilgisi verebilir misiniz yada iletişime geçebilir misiniz? huseyinsinirtas@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Ümit hocam script te virüs mevcut ve kodlama farklı

    YanıtlaSil
  15. Ümit kardeşim sana ulaşabileceğim mail veya cep bilgilerini bana atabilir misin: megurses@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Kullanımdan kaldırıldı : mysql_connect (): mysql uzantısı kullanımdan çıkarıldı ve gelecekte kaldırılacak: 6. satırdaki /home/u666383165/public_html/baglan.php dosyasında mysqli veya PDO kullanın.

    Diye hata alıyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polix79@gmail.com ümit bey iletişime geçerseniz sevinirim tşkler

      Sil
  17. İsmi kalsa da sadece su arama yap yerine dövmeci ara yazısını eklemek istiyorum mumkunmu onurkabuss@gmail.com

    YanıtlaSil

Ümit Bilgin Tüm Hakları Saklıdır © 2015
İletişim : Ümit Bilgin

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.