Top Ad unit 728 × 90



PHP Admin Panelli İletişim Formu Scripti



Merhaba arkadaşlar bu yazımda tamamen kendi kodlamam olan "İletişim Formu" scriptini paylaşacağım.

Tasarım olarak Bootstrap kullanılmıştır yani Responsive bir tasarıma sahiptir. Admin Paneline şifreleme koymadım CPanel veya hangisini kullanıyorsanız Dizin Şifreleme bölümünden admin klasörünü şifrelemeniz lazım.

Kurulumu

- İlk önce aşağıdaki linkten dosyaları indirin.
- Ardından dosyaları masa üstüne çıkartın ve içindeki baglan.php dosyasını kendinize göre düzenleyin.
- baglan.php dosyasını düzenledikten sonra SQL dosyasını phpmyadmin'den içe aktar ile yükleyin.
- Son olarak dosyaları siteye atın.

Özellikleri

- Sade kodlama.
- Responsive tasarım.
- Mobil uyum.
- Admin Paneli

Yasal Uyarı : Scripte herhangi bir reklam koymadım sadece admin panelinde scripti kodlayan yazıyor. Eğer orayı değiştirip scripti kendiniz kodlamış gibi paylaşırsanız gerekli işlemler yapılır.

İndirmek İçin Tıklayın - Demo'ya Gitmek İçin Tıklayın
PHP Admin Panelli İletişim Formu Scripti Reviewed by Unknown on 2.6.15 Rating: 5

11 yorum:

  1. Çok güzel bir script olmuş, sade ve hoş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. abi ordan adnı kaldırcam ama başka yere yazacam olurmu

    YanıtlaSil
  3. Zaten Ana Sayfasına herhangi bir reklam eklemedim sadece admin panelinde var neden kaldırıyorsun ?

    Olmaz.

    YanıtlaSil
  4. kusura bakmayın konuyu baltalamış gibi olmayım fakat yasal uyarı olarak belirtmişsiniz, yaptığınız paylaşıma saygı duyuyorum fakat bu sistemin aynısını başka biryerde daha gördüm, bu nedenle bu sistemin size ait olduğunu belirten patent numarasını öğrenebilirmiyiz aksi halde biz şikayette bulunacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bunu yaparak birilerini kandırdığını mı düşünüyorsun :) Onu geç bundan zevk alıyormusun ? admin@wmaraci.com :)

      admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com - admin@wmaraci.com

      :)

      Sil
  5. hocam benim bi sitem varda wordark.tk diye bi yardım edsenizde sizin şu iletişim panelini benim siteye uyarlasak iletişim için fb.com/SenyorSdk

    YanıtlaSil
  6. Sistem Çok güzel olmus script harika ellerine saglik allah razi olsun yanlis Meil Gönderseydi daha iyi olurdu o sekilde yapma imkanız varmi hem panele hemde meil gelse ayrica admin paneli sifresiz Baskasi gelip silebilir ?

    YanıtlaSil
  7. ümit hocam öncelikle emeklerine sağlık, ben bunu müsadenle radyo istek hattı olarak kullanmak istiyorum, fakat isim ve istek şarkısını yazması yeterlidir, mail zorunluluğu olmasını istemiyorum, ve son olarakda bunu popup, ajax gibi açılmasını yapabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  8. Ümit Bende 16 yaşındayım ancak yaptığım bir site var bu siteyi ücretsiz holdinge aktarmayı istiyorum hatta bunu filezilla ile yaptım olmadı sizin çözümünüz nedir acilll ?

    YanıtlaSil
  9. https://bootstrapious.com/p/how-to-build-a-working-bootstrap-contact-form Buyurun arkadaşlar bu scriptin gerçek kaynağı..

    YanıtlaSil

Ümit Bilgin Tüm Hakları Saklıdır © 2015
İletişim : Ümit Bilgin

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.