Top Ad unit 728 × 90



WPBilgin Ücretsiz WordPress Kişisel Blog Teması



Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere kendi kodlamam olan bir temayı göstereceğim.

Kişisel siteleriniz , bloglarınız için kullanabileceğiniz bu tema seo'ya uygun bir şekilde kodlanmıştır.

Temanın paneli sayesinde tema ayarlarını admin panelinden yönetebiliyorsunuz.

Özellikler

- Sade kodlama.
- Hızlı yükleniş.
- Son WordPress sürümleri ile uyumlu.
- Şık tasarım.
- Widget uyumu.
- Eklentisiz okunma sayısı.
- Tema Paneli

Kullanımı

- Aşağıdaki linkten temayı indirin ve ftp yoluyla wp-content/themes içine atın.
- WordPress admin panelinden temayı aktifleştirin.
- Temanın panelinden gerekli ayarlamaları yapın ve kaydedin.
- Tema sitede düzgün bir şekilde çalışacaktır.

NOT : Temaya yorum şablonu yüklemedim yorumların aktif olması için Disqus kullanmalısınız.

İndirmek İçin Tıklayın - Demo'ya Gitmek İçin Tıklayın
WPBilgin Ücretsiz WordPress Kişisel Blog Teması Reviewed by Ümit Bilgin on 15.2.15 Rating: 5

10 yorum:

  1. Wordpress Logger tema degilmi bu ? Yanlis yazmisin sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tema ona benziyor ancak WordPress'de Logger teması yok Logger HTML bir tema bunu tamamen ben kodladım.

      Sil
  2. senin temanın adı ney ?

    YanıtlaSil
  3. bu logger teması.başkasının yaptığı temaları kendin yapmış gibi gösterme
    http://themeforest.net/item/logger-magazinepersonal-blogging-theme/9447207

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını gösteremiyecek kadar korkak ve haysiyetsizsin.

      Sil
  4. Boş konuşma temayı ben kodladım ama logger'dan özendim.

    YanıtlaSil
  5. İiyi günler. demo link kırık. güncelleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil

Ümit Bilgin Tüm Hakları Saklıdır © 2015
İletişim : Ümit Bilgin

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.