Top Ad unit 728 × 90



HizliResim 1.1 Ücretsiz Resim Upload Scripti



Merhaba arkadaşlar HizliResim.com'un scriptinin yeni sürümünü çıkarttık.

Eklenen Özellikler

- Galeri eklendi
- İletişim - Kötüye Kullanım - Yardım sayfaları eklendi.
- Güvenlik açıkları kapatıldı.
- Tek dosyadan tüm siteyi yönetebilirsiniz.
- Galeride görünmesini istediğiniz resimleri galeri klasörüne atarak görünmesini sağlayabilirsiniz.

Kullanımı

- Aşağıdan ilk önce scripti indirin.
- Ardından içindekileri masaüstüne çıkartın.
- header.php açın 2 ve 3. satırları düzenleyin (Önemli)
- Galeride görünmesini istediğiniz resimleri galer klasörüne atın.
- iletisim.php - kotuyekullanim.php - yardim.php dosyalarını kendinize göre düzenleyin.
- Ve dosyaları sitenize atın.

Not : header.php de site adresiniz bölümüne klasör varsa klasörle birlikte yazın. Örn : http://umitbilgin.com/upload

Scriptten ismi kaldırmak yasak'tır GEREKLİ İŞLEMLER YAPILIR !

İndirmek İçin Tıklayın - Demo'ya Gitmek İçin Tıklayın
HizliResim 1.1 Ücretsiz Resim Upload Scripti Reviewed by Ümit Bilgin on 14.2.15 Rating: 5

41 yorum:

  1. Süpersin kardeş devam et

    YanıtlaSil
  2. resimlere rastgele isim vermiyor ? verse on numara olurdu. yinede süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerin orjinal ismini kullanıyor eğer varsa rastgele karakterler oluşturarak ekliyor ama diğer sürümlerinde rastgele isim verebilirim :)

      Sil
    2. hızlı resimdeki gibi direk rastgele isim verirse süper olur

      Sil
    3. Yeni sürümüne o özellik eklendi bitince paylaşacağım :)

      Sil
  3. Değerli hocam yükleme yöntemi ajax mı? shell belasından soruyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. hocam merhaba buscripti kurmak ıcın web hostıng mı gereklı yoksa vds sunucu bır sorum daha olacak bu scriptip web hostınge kuracagız ama web hostıng lınux debıan mı olmalı yoksa wındows 2008 mi

    YanıtlaSil
  5. telif hakkı falan olurmu hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir problem çıkmaz tamamen kendi kodlamamız.

      Sil
  6. Şuan yükledim ve test ettim gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum. Hizliresim.com'dan scripti satın almak istediğim de çok büyük para talep etmişlerdi. Bir arkadaşa sıfırdan aynısını yazdırmak istediğimde bin tl istemişlerdi. Gerçekten helal olsun mükemmel çalışıyor. İki yıldır resim sektöründe kullandığım scripti hemen değiştiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. Hatta şuan mobilden de denedim sıkıntısız yüklüyor harikasınız Ümit Bey :)

    YanıtlaSil
  8. ümit bey çok oluyorum belki ama bir sorum daha olacak, hızlı resim.com da mesala iletişim formu var ben onu nasıl ekliyebilirim aynı şekilde ?? direk hostinge at çalıştır bu diğmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra çalışır. Ben sizin için iletisim.php açtım onun içini editleyip bi iletişim formu koymanız yeterli.

      JotForm.com kullanabilirsiniz.

      Sil
  9. Güncelleme nezaman gelir?

    YanıtlaSil
  10. Hocam, script gerçekten güzel. ama Çok eksikler var ben başka forumdan indirmiştim: )

    Mesela mysql yok. admin paneli yok. kötü resimler yüklenince. durum çok fena olur. + sitemap yok. eksikler çok ama bu haliyle bile . Tebrik ediyorum sizi. Bu güncelleme vs şeyler getirseniz tadından yenmez. + Lisanslama işlemi ile şifrelenirse. Hem sizede yararı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilk başta basit bi resim yükleme scripti yapmıştık ilerde bu gibi özellikleride ekleriz :)

      Sil
  11. Takip ediyorum hocam, Umarım güzel bir script piyasaya çıkartırsınız : ) Baya eksikleri var söylediğim gibi. Ama bu haliyle bile küçük birwebsitenin işini görebilir. 4 Gözle bekliyorum güncellemenizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler yeni sürüm çıkınca bilgilendirme yaparız :)

      Sil
  12. link çalışmıyor ümit Hocam

    YanıtlaSil
  13. Gayet guzel script ben 1.2 sini kullanmaya başladım ama pcden yada telden resim yukleyince Giles/jhev.jpg yazıp üst taraflara doğru yerde benim bildirim orda resim olr bu soruna bakabilirmsniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.2 versionu bize ait değil bir kaç kendini birşey sanan ismimi çalarak yapmaya çalışmış lütfen kullanmayın onları.

      Sil
  14. Gayet guzel script ben 1.2 sini kullanmaya başladım ama pcden yada telden resim yukleyince Giles/jhev.jpg yazıp üst taraflara doğru yerde benim bildirim orda resim olr bu soruna bakabilirmsniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.2 versionu bize ait değil bir kaç kendini birşey sanan ismimi çalarak yapmaya çalışmış lütfen kullanmayın onları.

      Sil
  15. hocam çok teşekkür ederim fakat tek resim seçme değilde brden fazla resim seçme nasıl yapabiliriz url filan çıkmasına gerek yok

    YanıtlaSil
  16. Scpritten ismi kaldırmak yasakmı :D hahaha
    vermeseydiniz o zaman

    YanıtlaSil
  17. Allah aşkına ismi kaldırınca ne yapacan ?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, Bu scripte çoklu yükleme kodu varmıdır. Bir türlü çözemedim.

    YanıtlaSil
  19. Ismini kaldirdim. Cunki ne tasarim nede kodlama size ait deyil. Hadi yasal islem baslat... Sen yasal islem yapinca bende DDOS islem yapip siteni mahv edicem :D Ya bari deki arkadaslar ben mod etdim lutfen emeyime saygi duyun Tmm o zaman bizde eyvallah deyip link veririz Mod by Umit bey diye... Amma kodlama tamamen bana ait falan (( Ne biliyim... Neyse ya...

    YanıtlaSil
  20. Mobilden yapamıyomuyuz benim hazırladığım uygulama var ama ondada fazla şablon yok sürükle bırak mantığı zaten

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, ben telif hakkı belirtmek istemiyorum. İletişime geçebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil

Ümit Bilgin Tüm Hakları Saklıdır © 2015
İletişim : Ümit Bilgin

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.